27 bast!

Ja nu är man ett år närmare 30. Inte konstigt att man har värk i kroppen ;) 

I lördags hade vi familjemiddag för att fira mig. Hela ligan kom i tid! 😱 så jag hade inte hunnit duscha. Jag och Rex hoppade in medan de riggade grillen och så, och när jag kom ut stog det en torktumlare i hallen! Haha 
Dom hade gått ihop allihopa och köpt en till mig, vilken lycka! :D 
Har verkligen saknat att kunna tumla, är ju hundhår på allt nytvättat liksom. Och Rex gosedjur måste ja skicka till mamma när de är tvättdags eftersom dom måste tumlas. Och jag kommer nu kunna tumla bebiskläderna till junior :) 
Väldigt glad och förvånad tjockis ;) 
Vi hade en superrolig kväll iaf med grillat och sällskapsspel :) vi saknade Kevin bara som inte var hemma. 

Igår hade vi ett litet kalas för mig, eller Tobbes föräldrar kom hit och fikade och så fick jag en present av dom med :) en sån här jättestor ljusstake som man har på golvet :) har velat ha en sån jättelänge, jättesnällt :)
Ikväll blir de kalas för pappas sida, så blir till att baka lite idag igen ;) 
Tror de blir en marängpaj dom är ju så goooda :) 
Inte bra för figuren att fylla år ;) 


V 28

Och stackars Rexen är sjuk :( hostar och är eländig. Just nu är han ganska glad men inatt och igår kväll, hua man är trött idag kan jag säga. 
Speciellt efter att ja klivit upp kl 5 och fixat stallet 😴 hoppas han sover bättre inatt lillskrutten tror de tagit lite på hans krafter med. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0