Alltså näääe

Plugga på en fredag är ingen hit och inte går de nått vidare heller. Tentan i morgon kommer jag få använda mitt sjätte sinne för att klara. Men justja, ja har inget sjätte sinne ?! :O  snyggt

Oskönt att jag måste använda datorn för att plugga ( har ju inga antecknigar om stress eftersom jag tappat bort de blocket ) Det är väldigt svårt att hålla sig borta från fejjan bla haha.
Har kollat igenom lite bilder och jäklar vad jag längtar till nästa säsong börjar! :D Sommaren är tiden jag lever för, på vinter dör jag lite smått. Förra sommaren var ju helt underbar, lärde känna ett nytt roligt team och vi hade iaf bra väder ibland och man blev lite brun ;)













This time baby, I´ll be Bulletproof



Kommentarer
Postat av: nathalie

Går skit för mig med. jag måste ta tag i de här efter idol nu ;) dööö.imorgon liksom... balhaaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0