Söndag..

Jahapp. Hade en underbar lördag kväll Yes ! Nä men dom sista minuterna innan jag la mig var jag inte ensam iaf hehe, för då kom amanda :)
Ja idag då, vad ska jag göra för roligt idag. Kolla på F1en är det enda jag kan komma på just nu. Sen kommer ju mamma och dom hem idag också så då får ja nå annat än djuren att prata med iaf :P
Tror nelly har fortbollsmatch också, så hänger väll med och tittar på den också.
Skulle även behöva rida lite, men jag hittar ingen som helst energi till nånting, Fast jag hade en rätt lugn natt. Jag sov haha !

Jag är en hemsk människa, men jag blir så arg när alla andra har så jävla roligt med sina kompisar. Och jag inte.. Hur kunde det bli så här liksom ?  Även att det är soligt och fint, varenda morgon när jag går ut med Enzo. Och så blir man glad över det och sen blir de dåligt väder, massa moln och jätte blåsigt :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0