Söndag

Nu sitter jag med bror och kollar på Ice age 2. Vilken film alltså  haha ;P

Igår så kolla vi på en film som heter Shark Swarm. Det var rätt spännande ett tag, med alla dessa galna hajar. Men sen så stog det Fortsättning följer och så var filmen slut !? Vafan tänkte jag. Ja har väll inte tagit hem en lång serie snutt bara ? Och rätt det hade jag inte. Står att de är en film. Så jag vet inte jag. Har dom inte gjort nån fortsättning på den än eller ? Kanske tog slut på folk som kunde bli uppätna. Lite tråkigt då, eftersom man ville ju liksom se om dom lyckades bota dom där hajarna eller om dom bara skulle fortsätta äta upp folk tills hela planeten var tom ? Dom åt ju tom valar haha.

Vi hade planer på att eventuellt åka till Sorf och bada Lussi idag. Men tror vi tar det nästa helg istället som de var tänkt från början. Mamma ligger ju halvdöd efter en natts festande och känns bättre att ta de nästa helg så jag kanske hinner sy ihop Kisens svettäcke med hals. Skulle vara nice om hon kunde få ha de på sig efter duschen.
 



Stumpan sommaren 2007


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0