Rolig framtid

Så sjukt less på allt just nu! 
Vi har kämpat för att få bolån en längre tid nu, och det är tvärnej överallt! Ja kan inte begripa hur folk runtom oss får lån på upp till 800 000 trots lika situationer som oss, bara en med fast jobb. 
Vi får inte låna ett jävla öre för att jag i te har Fast jobb.
Allvarligt talat!!!!!!! Hur jävla lätt är de att få fast jobb!? Och vafan är de för skillnad på fast jobb och icke fast jobb? Alla KAN få sparken. 
Vi ska alltså sitta och trängas i en tvåa tills ja fått fast jobb, något som vissa Aldrig får!
Vi är inte så jävla sugna på att hyra nått större för en jävla massa pengar, vi vill ha Eget! Så man får välja färg på väggarna åtminstonde. Är så trött på att sitta inne i en lägenhet som man inte ens tycker är fin, Rex har inget eget rum och vi måste packa ut oss i bilen och åka till skogen för att få frisk luft. 
Vi har hittat ett hus som vi har fått ner priset så kraftigt på att vi skulle bo för halva våran hyra i det huset. Men nej vi har inte råd enligt alla jävla banker. Jag fattar inte, blir helt jävla galen på att alla andra får lån men Inte vi!? Vi har knappt nå andra lån, en skitbilligt bil liksom..... 
Bryter ihop på denna jävla orättvisa! Rex är inte ens ett år och jag måste börja leta jobb som ger bättre chanser att få fast anställning än mitt förra jobb. Känns bra, kul liv. 

Kommentarer
Postat av: Ida

Antar att ni lagt fram det till banken om de där med hyran? Att ni skulle bo billigare i huset då? Kolla med SEB för dom har jag hört är lättast att låna av.

2014-05-20 @ 10:01:32
URL: http://luvans.blogg.se
Postat av: Ida

Förstår att det känns så :( trist... men kan ni inte börja med att hyra ett hus nån stans då? hus med tomt/stall och mark? =)

2014-05-22 @ 15:54:11
URL: http://luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0