Fredag

Äntligen fredag! 

En blåsig fredag haha! 
Och en fredag med lite inslag av ångest ;p 
Har hittat ett jobb som jag vill söka! 
Helt sjukt när ja här om dagen tänkte på att Där skulle jag ha jobbat, det hade passat mig perfekt! 
Och nu söker dom en person, dock heltid. Och det vore ju drömmen! Men inte nu :/ så himla typiskt. Det jobbet kommer ju knappast att finnas kvar om några månader när det är dags att börja jobba. Hade hellre sett att de va deltidsjobb såhär i början. Känns som att de hade räckt eftersom ja fortfarander uppe varannan timme på nätterna så kanske inte orkar jobba heltid. Och Om ja nu skulle lyckas pussla ihop barnpassning ja kan jobba, så känns de lite taskigt att Rex knappt ska få se sin mamma. Jobbet är till kl 18  och vid 7 tränar vi och så har vi hästarna och hundarna, vem tar dom!? Rex får se mig typ 2 timmar om dagen. Känns lite väl lite :/ vi har ju en hundkurs som ska börja nu med. Gud ja inser ju nu att de aldrig kommer fungera.. 
Som sagt, väldigt typiskt! Hade gärna jobbat där men kanske deltid. 

Ja nu sitter jag i soffan med en lilleman sovandes på mig :) länge sen han gjorde de hehe. Mys :) 
Men måste lägga ifrån mig honom och gå till tvättstugan och även ut med hundarna.. Tobbe är hemma som tur är men han sover. 
Kan inte sova på nätterna tydligen så han är helt färdig efter den här jobbveckan.
Och ikväll ska vi gå på bio för första gången på lääänge :) sist var ja gravid, ganska sent gravid tror ja för Rex sparkade hejvillt under filmen haha :) mysigt juuu, snart dags för en till tror ja hehe ;) 
Nä men de ska bli kul att gå på bio :) äta biopopcorn tills ja spyr ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0