Proteinbollar

Goddagens!

Igår hade jag sån sjukt effektiv dag! 
Han med stallet till att börja med, och där tog jag tid på mig och löste upp all is i hon. 
Sen åkte ja iväg till hällåsen och passade på att träna lite med delta medans Rex sov. 
Gick bra faktiskt, vi körde lite inkallning och de är hon klockren på. Så jag la in att istället för att kalla in henne så sa jag "ligg", och hon blev som väntat lurad och kom ändå haha. Men efter två ggr så fattade hon att hon måste lyssna efter rätt kommando och hon fixade det galant. Hon är så jävla dryg i sin ålder nu, men jäklar vilken smart hund hon är :) kommer bli grym inom lydnad innan de är klart, vi måste bara vänta till hon växt på sig lite ;) Det gäller också att inte köra för fort fram med svåra övningar för hon tröttnar snabbt om hon inte får göra rätt :) gullgumman

När vi kom hem så va det lunchdags för mig och lilleman, och jag städade även undan en hel del :) skönt! 
Hatar när det är stökigt och hundhår överallt. Mår riktigt dåligt om det är så att jag inte hinner städa. Varannan dag Minst måste vi dammsuga, helst varje dag. 
När Tobbe kom hem sen så åkte vi och handlade lite mat till veckan. 
Sen åkte vi och tränade med Robin :) 
Körde överkropp ja och för en gångs skull så har jag träningsvärk! :D så jäkla skönt för ja har så svårt att få det, kör på tills ja inte orkar mer, det går liksom verkligen Inge mer. Men ja sen efter vi kommit hem så känns de inte ens att ja tränat haha. 
Men nu körde ja lite tyngre vikter, och tills kroppen verkligen skakade. Härligt :) 
Ikväll ska vi träna igen och då blir det ben och mage :) 👍 

Idag så har jag inte gjort så mkt nytta, Rex har vart lite gnällig och krävt uppmärksamhet. Men har iaf hunnit med stallet och hundarna (lite träning av delta iaf) och så har ja gjort proteinbollar haha. Dom blev inte så goda, men finns ju fler recept att prova :) 
Dom smakar surt liksom, som fil. 
Skulle ha haft vaniljkesella i men vi hade köpt naturell, hoppas Tobbe tycker bättre om dom ;) 





Jag och min prins 

Kommentarer
Postat av: Ida

haha och jag blir mer och mer rädd typ ;P såg du att Lotta fått? :D

2014-02-02 @ 09:33:53
URL: http://luvans.blogg.se
Postat av: Ida

haha ja det låter ju sjuk! att du ville dö först men nu vill du ha fler ;) haha! kommer väl bli samma lika för mig antar jag. ja vi får se hur värkarna blir. kanaske mildare eller värre, man vet ju aldrig :p spännande i alla fall. lite rädd är jag nog. 4 veckor kvar snart!!! fyyy!
haha jaa väldigt lik lotta tyckte jag!
absolut, hör av mig om det är nått! Kanske ringer nån dag i veckan så vi bara kan prata om allt mellan himmel och jord :)

2014-02-02 @ 19:52:32
URL: http://luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0