Onsdag

Goddagens
Inatt va Rex inte lika rolig som föregående natt haha. Uppe typ varannan timme för mat, och tog heller ingen sovmorgon så idag är vi lite trötta (läs Jag). 
Men vi åkte iaf ut med djuren efter frukosten var intagen. 
Först stallet, och Rex sov som tur var i bilen så jag han med allt som skulle göras :) tar ju sån tid att rycka hö från balen i hagen eftersom den inte är helt öppnad. Plus att jag har två dryghästar som står och äter ur påsen som ja håller på och fyller! 
Efter stallet så åkte ja ut med hundarna på parkeringen på hällåsen. Vågade mig inte ut i skogen eftersom de är så mkt snö nu. Räcker med två fastkörningar denna vinter tycker jag ;) 
Men de dög gott att rastas lite där, Enzo vill bara tömma sig och den gå till bilen igen eftersom han fryser. Men delta hon älskar snö hon :)
Efter hon var rastad så körde vi lite platsliggning, och hon var klockren! Jättekul faktiskt, och så lekte vi lite som belöning sen innan lilleman vaknade så vi fick åka hem :) 

Nu sitter vi i soffan och ser på Cesar. Lär oss lite fostran haha ;) 
Ska värma lite lunch nu också, äta bör man liksom. Får "banta" efter amningen. Bryter ihop om ja inte äter massa medans jag ammar! 








Rex hade lite pappamys igår efter jobbet ;) 


Kommentarer
Postat av: Peter

Hej. En kort fråga, är det Lusitania på en av bilderna? Tror att jag känner igen mulen även om det var längesedan jag klappade den. Hälsningar Peter

2014-04-15 @ 22:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0