Nyår

Nu är år 2013 över! 
Och vilket år! 
Det har gått så otroligt fort. 
Först fick vi reda på att vi skulle få bebis, då gick det sakta för man väntade på att magen skulle synas, det hände ju liksom inget.
Dagen för ultraljudet var liksom en liten milstolpe. Sen tog det fart igen när sommaren kom, sommrarna går ju alltid snabbt för att det är då härligt, och denna sommar va helt suverän. Huur varm som helst och jag har tom fortfarande märken kvar efter bikinin. Hur sjukt är inte de!? 
Men när vi klev in i augusti och vädret började bli svalare så rusade dagarna nästan och sen vipps så va Rex här :) 
Världens goaste unge :) 
Så det är väll mest honom som det här året har cirkulerat runt, ja och så Delta såklart :) hon är ju stora tjejen nu hon, och vi har haft upp och nergångar med hennes träning men nu börjar hon komma tillbaka till oss igen ;) Deltabus


Halvvägs såg magen ut såhär, då va Rex inte står haha. 


Här började de hända lite grejer ;p 


Mysmagen :)


Här va man lika smidig som ett kylskåp ungefär 


Färdigbakad 


Deltas första utställning, liten mage hade jag då också ;p


Andra utställningen :) 


Grabbarnas nya lekplats :) 


Alldeles nykläckt ❤️ 


Finaste killen på nyårsmiddagen :) 

Kommentarer
Postat av: Ida

Åååh vackra killen!!

2014-01-01 @ 14:07:45
URL: http://luvans.blogg.se
Postat av: Ida

Har inte känt av dom något faktiskt.. så det är skönt =) eller jo ibland på morgonen typ när jag ska gå till stallet då har jag känt nått =)

2014-01-11 @ 09:44:21
URL: http://luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0