Torsdag

Så skönt med torsdag! I morgonen det fredag ;) 

Blev Inge träning igår haha. 
Vart så jäkla sent när tvätt och allt va klart. Kom inte iväg till stallet förns typ halv 8 och då skulle vi mocka och greja, rasta hundarna och på de så hade vi inte ätit middag än heller. Så ja vi fick hoppa träningen. Jävla latvecka ;p

Men igår kväll så beställde vi hem nya träningsskor och ett par tights till mig. Så nu hoppas vi på att allt passar :) 
Men är lite nervös över skorna, för de va extrapris på dom bara igår, och ja ville ha strl 38,5 för de kändes som att man skulle ta kanske lite större än sina vanliga skor :p och de fanns ju, bra bra. Men vi kollade på min dator först och sen när vi beställde så hade vi Tobbes dator och då fanns de bara 38 helt plötsligt? Så ja då fick de bli dom. 
Men idag! När jag bara va in och kollade  då finns det minsann alla storlekar igen!? På andra grejer med som va slut i massa storlekar igår. Sjukt irriterande.. 
Jaja, hoppas att grejerna passar bara. Så jäkla drygt att träna i tjocka svettiga mysbyxor och alldeles för små och klumpiga skor.

Meeen ja idag har jag iaf fixat stallet så de är bara att ta in hästarna sen :) fick åka runt lite så Rex somnade haha.
Sen had jag diskat och sorterat lite i badrumsskåpet, har fått nån grej sen ja blev gravid att ja vill ha ordning och reda överallt, tom i kökslådorna haha. En väldigt bra "egenskap" måste jag säga ;) 
Har lekt lite med lilleman med, han är så pass stor nu att han har stor glädje av den där grejen han fick av Tobbes mamma för länge sen. 
En typ av Läragå grej, som man kan ta bort det översta på så kan man lägga den framför honom så kan han sitta och spela och trycka på blinkande knappar :)
Mycket rolig grej! 

Nu har han dock somnat så ja tänkte passa på att äta min matlåda och sen dammsuga lite :) 


Rex smakade lite banan igår ;) haha 


Roliga leksaken :) 



Kommentarer
Postat av: Ida

En sån fick Elias i julklapp utav oss också! Väldigt uppskattad leksak måste jag säga. Även av Elias far 😂

2014-02-06 @ 22:30:19
URL: http://luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0