Måndag

Fyfan, måndag igen! 
Tänk om man kunde ha helg jämt ;p 

I fredags så hade vi lite mys här hemma iaf. Lyxade till det med lite äppelpaj :) mums
På lördagen sen hade vi sovmorgon. 
Ja skulle åkt med mamma och Nelly till Gävle, men lilleman höll mig uppe typ hela natten och jag mådde jätteilla, trodde att de va magsjuka på g tom. Så ja vi stannade iaf hemma från Gävle och sov lite på morgonen istället. 
Mådde lite bättre senare så när Tobbe åkte och tränade fotboll så städade jag hela lägenheten. Tänk om man kunde ha den känslan jämt! Är sååååå trött på hundhår!! 
Nästa ställe vi flyttar till där ska iaf hundarna få ha ett eget rum att vara i. Helst en stor hall som man kan skärma av. Bryter ihop på att vi har hår precis överallt! När man duschat och ska ta en Ny handduk och torka sig med får man hår på kroppen! ( handdukarna ligger i en korg uppe på en hylla) vi har hår i kylskåpet, maten, i sängen. Ja det är verkligen vidrigt! Och då damsuger ja Minst varannan dag. Helst varje men ibland hinner man inte med och då är det som en matta av hår överallt. Fattar inte hur delta kan ha hår kvar på kroppen så mkt som hon fäller. 
5 min efter man dammsugit så är det hår på golvet om hon typ ruskar lite på sig eller nått. Känns ju som vi är värsta lortfamiljen, men ja städad ju säkert oftare än andra som har småbarn hemma. Inte kul alls, det absolut värsta med att ha hund. 
Ja nu fick ja de sagt också haha. 

Ja efter min storstädning så kom Robin hit och så käkade vi pizza och hade lite cod kväll :) 
Söndagen spenderades i soffan med en bakis sambo. Ja tog stallet och hundarna själv på morgonen också, han va ju helt däckad haha. 

Nu sitter jag i soffan och tar en paus från städningen, lilleman ville inte vara ensam. Väntar på att han ska somna en stund så ja kan fortsätta. Vill bara spy på hur det ser ut haha. Och de är inte så stökigt, bara hundhår :/ 
Huvudvärk har ja också. Blä


Lilleman vid frukosten i morse ;p 


Vårt fina hårmonster! ;) 








Mina gokillar 




❤️ 

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh älskar sista bilden på Rex!!!!! 😍😍😍

2014-02-04 @ 09:18:17
URL: http://luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0