Måndag

Då har man fyllt år igen då, 26 denna gången. Fyfan va gammal man blir :p tror ja fyller 25 varje år hädanefter istället, fick ju trots allt ingen 25års fest så de va ju en oavklarad födelsedag ;)
Blev ingen iår heller eftersom ja fortfarande ammar ;p vettefan om ja någonsin får min fest ;) 

Hade iaf kalas i helgen, för Mammsen och co på lördagen först. Tobbe hade ju cup hela helgen så den stackarn såg vi knappt ;p ja fick presentkort på hm och pengar, vääääldigt behövligt! :) 
Tobbe kom hem på eftermiddagen sen och vi spelade lite cod innan han drog iväg på kvällens sista match som började kl 22.45! När han åkte gick vi och la oss haha ;p 

Söndagen började jag med att åka till stallet och ut med hundarna. Blev sååå ridsugen när de va så fint väder på morgonen, men ja hade ju hundarna i bilen plus ganska brottom så de blev ingen ridtur. Kanske nästa helg :) 
Kom hem iaf och åt frukost och började med bakdriet igen. Sen kom pappa och co för kalas nr 2 :) 
Fick trisslotter, en jättesöt påskblomma och en Ipad mini!! :) lycklig tjej efter en himla bra 26årsdag. Jag är alldeles för bortskämd :) världens bästa familj har jag iaf, de är ett som är säkert :) stor är den också ;p därför vi delar upp kalasen på två dagar haha. 
Ja och Tobbe kom hem strax innan mina gäster skulle åka, så vi gjorde lite mat och la oss på soffan innan han åkte för att spela finalmatchen. 
Lilleman somnade så vi missade matchen men dom förlorade den sen i brist på spelare skulle ja tro ;p de va en bidragande faktor iaf ;p alla skadade haha.  Kvällen avslutades med plankstek sen, kanonhelg! :) 

Igår så hängde ja med Nelly hela dagen. Vi satt och letade balklänning åt henne, bla. ;p vi och alla hundarna haha. 
Sen hängde ja med mamma till Gävle när hon skulle till tandläkaren. Något som vi trodde skulle gå snabbt, men som slutade med att jag och Rex satt i bilen och väntade över 1 timme! Haha kom hem sent med andra ord, typ samtidigt som Tobbe som hade vart och tränat. Vi drog då ett game of thrones kvällen till ära :) bästa serien!! 

Idag har vi inte gjort mkt. 
Tänkte åka till stallet men lilleman vägrade somna och de va fullt med bilar uppe på gården så ja beslutade att ja fick hoppa över stallet. Åkte ut och tränade lite med delta istället till frollarna tog slut och lilleman lessnade ;p 
Nu sover han och jag har ätit lunch, hemgjord soppa. Nam nam :) tänkte ta och skrapa lite trisslotter nu innan han vaknar ;p Sen ska ja vara en duktig hemmafru och förbereda mat till Tobbe kommer hem, även städa lite golv :) 


Min padda :D




Blev ett snabbad i lördags ;p 


Morfar lär Rex hur man Inte åker bil ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0