Fredag

Äntligen fredag!! 

Igår hade jag en väldigt effektiv dag :) 
Tvättade lite kräkgrejer till Rex, dammsög och röjde lite här hemma :) 
Tacka vet ja bärselen, den är helt suverän och Rex gillar att sitta i den. Han brydde sig inte ens att jag dammsög, skönt att han inte är ljudkänslig. 

När Tobbe kom hem sen så tvärdäckade han i soffan stackarn. Så jag gav Rex ett bad och placerade han på Pappsen och sen fixade jag middag och diskade :) skönt att man kan bidra med något i hushållet nu när Tobbe för det mesta gör allt själv :) 

Idag har Rex vart rätt gnällig, ska tutta mest hela tiden lillgrisen ;p tur de finns kuddar så ja kan palla upp honom mot patten så ja får händerna fria till annat, typ äta kiwi ;) 
Snart ska vi iväg och hämta Nelly på tåget iaf och sen vidare till Gth och hälsa på en sväng :) 
Får se om han skriker sig trött nu när jag kommer rycka upp honom för att klä han ;p han har ju precis blivit "mätt" och nöjd iaf va det ser ut som. Men han brukar kunna ångra sig ganska snabbt om man flyttar på han. Spännande ;) 

Tänk att han legat i min mage! Sjukt hur han fått plats ändå. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0