BVC

Idag har vi haft besök av BVC. Jättetrevlig sköterska och jag är glad att jag valde min hälsocentral som BVC åt Rex istället för sjukhuset :) passar mig bättre ja som är lite folkskygg ;) 
Han var iaf frisk och kry och hade gått upp fint i vikt, har gått upp ca 500g på en vecka. Min mjölk funkar alltså bra :) 

Efter hon hade gått så åkte vi ut och tränade lite hund, och invigde även våran fina vagn :) den gick preciiiis in i bilen haha. Men de är ju huvudsaken ;) 
Är lite trångt just nu i bilen då jag fortfarande sitter i baksätet. Känns bäst i början iaf när han är så liten, så hoppar ja väll fram så småningom så är de "bara" enzos bur och Rex bak ;p hehe

Gick bra att träna hund iaf. Delta och Tobbe är så himla duktiga tycker ja :) 
Nu har vi precis handlat, eller höja Tobbe ;) så nu ska vi hem och laga egen pizza :) namnam




Kommentarer
Postat av: Ida

Sötaste jag sett alltså! Du måste höra av dig när du har ork till besök! för jag kommer direkt =)

2013-09-18 @ 21:10:02
URL: http://luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0