Tvättning

En sån dag, låång. 

Fick Inge sovmorgon idag så är rätt så sliten.. Men åkte ändå ut och spårade med Kevin och Amanda på fm. Men de blåste typ storm så va svårt för hundarna :p och svinkall för oss. 
Efter de så åkte ja ut till mohed där bi blev bjudna på hemgjord pizza av svärföräldrarna. Efter maten tog jag och Lena en promenad med hundarna. Delta behöver ju all promenad träning med vagn hon kan få ;p och hon skötte sig bra, men då mötte vi inget spännande heller ;) 

Va tvungen att åka hem sen ja för måste tvätta. Så de håller ja på med nu. Tobbe är kvar i mohed och bygger på vagnen, men han kommer väll snart. Så ikväll ska han hem till Kevin på FIFA kväll och Amanda kommer hit och hänger med oss :) 

Börjar känna mig såhär febrig nu igen ja, suck på de.. Låt mig få vara pigg och hel och läkt och ja Mig själv igen! Trött på att ha ont och må dåligt. 
Och de här jävla pizzabagarna kan ju reta upp en hängig kvinna också. Trots att jag bokat tvättid så hänger deras jävla förkläden och skjortor i hela jävla torkrummet. Och dom lär hänga där till i morgon. Så jävla irriterande att dom totalt skiter i alla andra! Hur många ggr har ja inte skitit i att tvätta tack vare dom!? Nu kunde ja inte för Rex har slut på kläder, men va kul att ja inte kan tvätta nått som behöver hängas för där är deras kläder. Och tvättvagnen har dom ockuperat också.. Hade gärna behövt använda den eftersom ja har Rex i selen och inte har så lätt att böja mig fram hursomhelst..törs inte kasta ner deras kläder på golvet heller för då blir man väll mördad i källargången en vacker dag! TRÖTT är bara förnamnet! Hoppas deras äckliga pizzeria kånkar så dom inte får vara kvar och låter mig tvätta på MIN tvättid!! 😡 

Med det sagt så har dagen vart bra ända fram till nu iaf ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0