Torsdag

En sån daaag.
Fast gårdagen va fan värre haha. 
Rex är lite smådryg nu för tiden och ska amma konstant! De tar på krafterna, och man blir frustrerad av att inte kunna göra nått. Gå på toa, duscha, äta osv haha. Hoppas de är övergående.

Fick iaf en stunds frihet igår kväll då Rex äntligen somnade så ja kunde åka och pyssla med hästarna :)
Sen sov han ganska bra inatt med så han är förlåten ;)

Uppe tidigt idag för att skjutsa mormor till sjukhuset i Bollnäs. Passade på att köpa hästskor hos Karin då med :) kul att träffa henne! Tur hon jobbar på hästbutiken där ja köper skor så ja får se henne ibland ;) 

När vi kom hem sen så svängde vi förbi stallet och kollade så ponnyn va kvar i hagen, de va hon som tur va :)
Sen landade vi i soffan och jag han få i mig fn kiwi sen fick ja amma konstant i 5 timmar!! Förstår inte hur han orkar.. 
Men sen somnade han gott iaf och jag fick äta lite :) 

Nu är de däremot slut på friden igen haha. Byta lite blöja nu och sen rasta Enzo. Tobbe tar stallet innan han kommer hem från mohed, för jag gissar på att ja blir fast i soffan med lillkillen resten utav kvällen ;) 

Haha alltså han dras verkligen till mig som en magnet. Alltid när jag lägger ifrån mig honom så slutar de med att han glider närmare och närmare mig tills han ligger typ på mig haha. Flyttar ja längre ifrån kommer han glidandes tillslut ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0