Onsdag

Halva veckan har redan gått ;p 
Här sitter vi i soffan och väntar på att folktandvården ska ringa upp :/ har ju så ont i en tand. 
Började med att de ilade lite i söndags, typ som de kan göra när ja vart täppt i näsan och sovit med öppen mun :p 
Men i måndags så hade jag jätteont i hela tanden. Gick inte att ta på den eller tugga med den, en framtand alltså. 
Inge ont i tandköttet eller svälld, bara ont i tanden när man rör den eller så ilar de när man dricker kallt. 
Riktigt drygt, det fortsatte iaf igår. Och även idag fast ja tycker nog att de är mkt bättre idag. Men ska höra med dn tandläkare ändå så inte tanden håller på att dö här i smyg, snyggt de att gå utan framtand sen resten av livet haha. Lär ju aldrig ha råd att fixa en ny liksom. 
Jaja, nervös är ja iaf för ja har sån tandläkarskräck! 
Föder hellre barn 10 ggr idag än går till tandläkaren faktiskt. Och då ville ja ändå dö av värkarna haha. Så illa är de :/

Igår kom iaf mamma, Nelly och Erik hit en sväng. Dom hade fika och presenter med sig. Från Spanien där mamma och Stefan vart på semester :)
Nelly färgade min utväxt också :) 
Men jävlar va trasigt mitt hår är idag haha. Har gått av runt hela ansiktet typ haha. Håret kanske är känsligare nu under amningen för vi använder samma färg som alltid liksom. Snyggt är de då inte! ;) haha 

Fick en rolig bok iaf som våra gäster ska skriva i till Rex. Så får han läsa de sen när han blivit stor :) hoppas våra gäster törs skriva ärligt i den bara, jätterolig grej :) 




Syns inte på bilden hur jäkla av mitt hår är haha ;) tur de är vinter snart så man ändå har mössa jämt ;)


Rex favorit sovställning 

Kommentarer
Postat av: johanna

Åhh så fick jag med i tanden brevid den "stora" framtanden :-) jag har fått rotfylla den jag. En nerv som var död. :-( jätte ont hade jag.

2013-10-31 @ 12:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0