Onsdag

Snart har halva veckan passerat ;p 

Jag mår liiite bättre idag iaf, men fortfarande inte helt bra. Lite febrig i morse innan ja fick i mig tabletter. 
Men tror att sömnen inatt gjorde gott :)

Somnade ju men korven på bröstet igen haha. Så går de när man är slut som människa ;) klockan kanske va typ 11 eller nått, och han vaknade inte förens 5. Då fick han mat och sen sov vi vidare till typ 9 tiden :) härligt! 
Det är ju så man börjar bli bortskämd och typ vill göra det till en vana att ha honom i sängen på natten. Men det är Inge bra! 
Dels för att jag ska kunna sova ostört, i vilka ställningar jag vill och dels för att han måste vänja sig att sova ensam. 
Är ju lite "mammig" på dagarna med och sover bara på mig eller i vagn/bilstol. Och ibland vill ja ju göra saker medans han sover ;) 
Så ja inatt ska vi göra ett försök att Inte somna i sängen haha ;p

Mitt på dagen idag så kom farmor Lena hit och gick en sväng med Rex i vagnen, för att ge mig lite egen tid, men mest för att hon vill spendera tid med honom tror ja hehe ;) jag har ju inga problem igentligen att ta med honom på det mesta :) men ja åkte iaf och fixade stallet och gick med hundarna. Tränade lite fot med Delta, gick hyffsat iaf men hon är ju fett dryg haha. 
Passade på att ta en dusch när ja kom hem sen medans Rex fortfarande va ute :) han tom raka ena benet iaf ;) får ta de andra när Tobbe är hemma haha. 

Matade lite när dom kommit tillbaka iaf, och sen bakade jag lite kärleksmums till min kära sambo medans Rex satt i sin babysitter :) han kan sitta där en lite stund iaf innan han blir sur haha.
Han började grina lite medans ja höll på, och så hör ja att de skramlar på golvet när delta kommer in. Ser att hans napp ligger på golvet och tror att han tappat ner den han nyss hade. Men de va den andra nappen som låg i vardagsrummet haha. Man kan ju fundera om hon tänkte att han behövde ha nappen eftersom han va ledsen, eller om hon bara tänkte tugga sönder den men kom av sig ;) well never know 😉 

Nu sover korven på mig iaf. Ska försöka få tag på någon som kan vara lite barnvakt så ja kan rasta hundarna. Annars får ja ta bilen och åka iväg men vore skönt att bara rasta dom här hemma just nu, går ju så mkt snabbare ;p 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0