Måndag

Helgerna bara flyger förbi! 

Igår va vi ju som sagt på 18årskalas. Jättetrevligt och gott fika. Även jag och Rex fick presenter av Anna och Jenny med familjer :) dom är väll för goa 😘 
Rex va ju extra finklädd också med pikébody, jeans och virkade converse :) synd att ja glömde fota hans outfit ;p 

Medans vi satt där så fick jag en släng av feber :/ ömmade liksom i skinnet och jag kände mig riktigt hängig.. Inte bra 
Kevin hängde med oss hem och spelade Bingolotto (han van tom ;) och sen efter de gick vi och la oss, helt färdig ja. Men en krånglig Rex gjorde att ja fick sitta uppe ett tag innan han ville somna ordentligt. Halv 11 kanske kl va när ja äntligen kunde lägga ifrån mig honom. Men sen sov han till typ 3 så får vara glad ändå :) ja mår mkt bättre idag tack och lov! Trodde de skulle bryta ut ett helvete inatt ja men tror de börjar vända redan så det är jäkligt skönt! Hoppas de fortsätter så ;p 

Idag har vi jag hunnit med att fixa stallet och vart ut i skogen med Enzo. Apoteket har vi vart till också. Rätt effektiv dag hittils. Om ja orkar så tänkte ja städa lite här hemma sen. Delta är ju hemma nu så det är ju såklart hår ööööverallt. 

I morgonen det 5 veckor sedan förlossningen och jag börjar tro att min mage inte blir mer återhämtad än så här ;) den krympte så snabbt i början så tänkte att shit fortsätter de såhär så kommer ja få tillbaka min platta mage snart, men nä haha. Det stannade liksom av ;p magmusklerna känns inte heller som muskler utan mer som små små rynkor under skinnet. Skitläskigt. Men ja de hade väll kunnat vara värre kanske, dom där röda ränderna ja fick på hela arslet kunde ha suttit på magen istället tex 😁 8 kg övervikt har jag kvar också. Men de går nog bort bara ja börjar komma ut och röra på mig lite. Känns ju fortfarande obehagligt, men igår gick de ganska bra när vi gick iaf så nu kan vi nog börja sticka ut med vagnen :) skönt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0