Fredag

Haft ännu en effektiv dag! 

Natten va hyffsat normal, så jag är iaf inte tröttare än vanligt men gissar på att tröttheten kommer ikapp senare ;p 

Blev ingen direkt sovmorgon idag, men ja kämpade inte nå värst för de heller utan kände för att göra lite nytta fredagen till ära ;p 
Började med att rasta Enzo, och guuud va kallt de va ute :/ gillas inte.. 
Sen lite frukos för mamman medans lillkillen halvsov brevid, men slutade med att ja fick äta med honom i knät för han ville helt enkelt inte ligga ner ;p rolig sådär han, när jag ska äta, då ska han Sitta upp i mitt knä. Och han kan ju inte sitta själv så det gäller att äta nått som går att inta med en arm ;p 

Efter ja ätit så ville han iaf också ha lite mera mat och sen somnade han på mitt bröst medans ja kollade på Cesar. 
Smög in honom i vår säng efter programmet och låg kvar en stund så han skulle somna in igen. 
Sen har jag bakat kakor som ja tänkte ta med till nellys kalas på söndag eftersom mamma inte gillar att baka ;p även packat upp all tvätt sen igår och vikt och stoppat undan. Sen städat hela lägenheten. Skönt! Kan jag säga att det är. I morgon kommer ju delta hem igen så vi får iaf en heeel kväll med känslan av nystädat ;) 

Nu ska ja se om prinsen låter mig äta den här kantarellsoppan också innan han vill komma upp ;) 


Mina fina kakor ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0