BVC

Alltså jag dör haha. Helt slut är ja! 

Startade ju lite tvätt innan BVC, två maskiner fick ja ihop här hemma så han ner och stoppa in i tumlare/torkrum, sen upp och mata Rex (som ja fick väcka eftersom han fortfarande sov!?). Sen byta på honom och packa ihop oss och Enzo, ner i tvättstugan och starta om tumlaren och torkrummet då de inte brukar torka på en omgång liksom. Upp för trappen från källaren och har skiiiitbrottom! Kommer på att ja glömt Rex hälsobok som ska fyllas i på BVC. Ååååååh upp för alla trappor igen, kånkandes på en tung Rex i en bilstol. 
Kom ca 5 min sen till BVC men som tur va så var hon också lite sen med "patienten" före oss. 
Väl där så vägdes och mättes han som vanligt, 57 lång och ca 4700 tung. Sen eftersom han vart krasslig eller åtminstonde låter slemmig i halsen på nätterna och har snorbusar så gjordes lite tester och två läkare kollade igenom honom. Man är hu orolig för rs viruset :/ 
Men lungorna lät Jättefina så skulle avvakta, men tror att de "slemmiga" har vart mindre inatt så förhoppningsvis går de åt rätt håll :) 

Så tog ju rätt lång tid där mot för vad de brukar, och tog stallet när vi va klar där så fick snabba mig ber i tvättstugan och hämta tvätten eftersom någon annan hade tid efter. 
Helvete va tungt de va att bära upp allt! Trodde ja skulle lägga mig ner och ge upp i trappen ett tag haha ;p 
Inte konstigt att man har ont i ryggen som man håller på och bär om dagarna. Bilstolen gör nog mycket för den är riktigt otymplig när han sitter i :p och tyngre blir han haha ;p 

Nu sitter jag i soffan och väntar på att mamma ska höra av sig. Hon ska hjälpa mig att åka och hämta vinterdäck på Volvo. Vi får ju inte in en pinal till i våran bil eftersom den är fullpackad med vårt liv i form av hundburar och vagn ;) 

Hade tänkt diska och städa lite idag, men får se om ja orkar. Kan ju tycka att ja ändå gjort tillräckligt idag ;) 

Nu ringde mamma så nu ska vi ut och åka igen. Bara att kånka ner bilstolen igen ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0