Bergsjö

Godmorgon! 

Igår hade vi fredagsmys med tacos och fotboll :) mamma och Stefan kom förbi också ;p drack lite öl och satt med pjuken i knä :) tills Stefan somnade haha. Inte så fotbollsintresserad han ;p 
Men vi vann ju så klart de va en bra match! 

Rex somnade lagom till matchen började och vaknade inte förns vid 1 tiden sen, och då matade vi till 2.30 ungefär och sen vaknade han igen 4.30. 
Helt okej natt ;p 

Kl 8 klev vi upp idag, Tobbe åkte till hästarna och jag matade Rex. 
Nu sitter vi i bilen hela familjen (nästan) och är påväg till bergsjö för att hämta hem den sista familjemedlemmen, Deltabus. Vi ska ju också få se hur Malin och Danne bor nu :) kul kul. 

Finväder har vi också, synd att ingen av oss har solbrillor med oss. Kommer få en fin huvudvärk av att sitta och kisa hela vägen ;) men den värken kommer matcha min halsont perfekt. 
Kände inatt att de började bli kaos med halsen och i morse hade ja på riktigt ont så ja kan ju glömma att ja klarade mig från Tobbes förkylning. Hoppas lillkråkan slipper få halsont bara.. 

Min nya mössa har ja iaf på mig idag. Har äntligen hittat den typ av mössa som ja letade hela förra vintern utan resultat ;p 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0