Tisdag

Godkväll

Idag har jag och Rex vart på öppna förskolan! 
Jag började ju dagen med ett besök hos tandläkaren först eftersom ja är lite öm uppe under näsan. Men de blev ingen rotfyllning nu heller utan han tyckte ja skulle avvakta tills de gör ont hela tiden. 
Annars va de bättre att vänta och se om de går över av sig själv. Så vi får se, ja är ju fortfarande inställd på rotfyllning ja med min jävla otur.. 
Jaja, eftersom de gick snabbt där så åkte vi ut till sjukhuset på öppna förskolan. Emelie va ju där med Alva annars hade ja nog aldrig kommit iväg ;)
De va iaf rätt så trevligt :) snacka lite med andra mammor och sådär :) tror inte Rex hade så mkt glädje av att vara där han förstår ju inte så mkt ;p men de va en till liten flicka där som tom va en vecka yngre än honom så han va i te ensam om att vara så liten iaf :) 
Men dit åker vi nog fler ggr :)

Nu är föräldrarna nyätna här hemma iaf och ska åka iväg till stallet. Sen blir de fotboll ikväll :) 

Glada hästar i helgen :) 




Mina grabbar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0