Tandläkaren

Länge sen de hände nått här nu, vet inte varför de blir uppehåll ibland. Har igentligen aldrig nått direkt spännande att skriva om, så borde inte bli nån skillnad ;p 

I lördags så va vi iaf bjudna på middag hos frille och Johanna :) 
Supergod mat fick vi och så spelade vi ett roligt spel som ja inte minns nu vad de hette. Lilleman va med också men knorrade på bra nog så fick amma honom och spela spel samtidigt, även byta bajsblöja två ggr haha. Pruttade rejält så va väll därför han va gnällig, lite ont i magen :) 
Jättetrevlig kväll iaf :) och på lördag ska vi eventuellt få hem dom till oss på middag om de inte dykt upp nå annat :) preliminärt bokat som frille sa ;)
Hoppas dom kan komma iaf :) 

På söndagen sen var det farsdag. Tobbes första! 
Han fick en stickad tröja av Rex och en pappasnickarkort ;)
Åkte ut och fikade hos Tobbes föräldrar först och sen åkte jag vidare till min pappa. Vi fick mat hos farmor och farfar och faster och lite kusiner och sådär va med också så nu har dom också träffat Rex :) 

Nu är det ju redan onsdag! Veckan har gått sjukt snabbt. Antagligen för att jag va till Gävle i måndags och gick med mamma på ikea, kom hem typ 10 och då kändes de som söndag ;p 
Sen hade jag tid hos tandläkaren idag med som jag gruvat mig för.. 
Men slapp rotfylla! Dom slipade bara till tänderna lite eftersom ja inte har ont i tanden längre. Men ja själv tror ju inte ja kommer undan så lätt. Säkerligen har tanden dött så ja ändå måste in och rotfylla :/ får se hur lång tid de tar innan tanden börjar värka igen. 
Jaja, har precis ätit frukost nu iaf och nu ska vi ut och träna med Amanda :) får se om lilleman går med på det ;) 

Justde jag och Emelie har ju börjat "träna" nu ;) kör en plankan utmaning. Började i måndags och kör i en månad. Så får vi se sen hur länge vi orkar ;p 
Vi bestämde oss för att även köra squat challenge med start idag. Kommer dö, är sjukt dålig på den övningen, orkar typ 5 haha. Och idag ska ja göra bra många fler. Köra lite före och efterbilder kanske för att se hur de utvecklar sig ;p 




Så här ser magen ut i dagsläget iaf. en rumpbild får komma sen nu har jag mysbyxor på mig ;p 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0