Fredag

Goddagens! 
Äntligen är fredagen här :) 

Vi överlevde natten utan Tobbe ;) 
Rex somnade på mig efter några minuters hysteriskt grin. Ingenting va bra, men han va nog lite övertrött. Somnade typ 10 min in i filmen. 
Lovelace såg jag, en film om en porrskådis förr i tiden. Faktiskt riktigt bra film, eftersom den va på riktigt efter hur hon berättat om sitt liv. Stackars människa. 
Ja la iaf ber Rex i sin säng när filmen va slut och han sov där några timmar sen fick han sova med mig så ja slapp kliva upp varje gång han tappade nappen ;p ibland är man lat haha. 
Vi tog en skön sovmorgon och våra vanliga rutiner med stallet och hundarna. 

Sen har vi suttit i soffan i stort sett. Ja håller på och pular med en ny header, blir kanske en helt ny design tom. 
Känner att de behövs :) 

Just nu inväntar jag någon som kan vakta Rex så ja kan gå ut med hundarna utan att behöva åka iväg med bilen. 
Men funderar om ja blivit bortglömd haha ;) 

Sen vid 8 så ska vi hämta Tobbe på bussen. Fick ett livstecken nyss när han ringde hehe. Tar väll in hästarna på samma gång då, och sen kommer vi nog se på fotboll skulle ja tro. Sverige-Portugal. Den matchen vill iaf jag se, Ronaldo yum ;) hehe 



Han är då inte lik mig den här lilla killen ;) 

Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar när du bloggar så mkt som du gör. :) så kul att ändå få hänga med på en liten del i livet ditt med sötaste Rex :D

2013-11-15 @ 21:19:11
URL: http://www.luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0