Sjuker

Nästan iaf.
Har fortfarande sjukt ont i ryggen. Antagligen ryggskott eller nått. Har ju haft ont rätt länge men efter igår så blev de riktigt illa. va extra tunga sopor på ams, skyller på de.
Så nu har jag iaf fått ledigt från mina resterande trappor den här veckan, tar bara kontoren. Skulle väll igentligen helst bara ligga i sängen men OM det är ryggskott är de tydligen bra att röra på sig fast det gör ont. Men finns ju inga vidare smärtlindringar ja kan ta så försöker härda ut med bara kontorsstäd ;p måste ju tjäna pengar också ;)

ska väll åka till stallet och luncha hästarna om ett tag, annars blir det lugnt. Passa på att vila nu liksom. Ryggvärken har påverkat nacken och huvudet tror ja för har en sjuk huvudvärk som dök upp igår kväll. Fick tvinga i mig en macka för man ska ju inte skita i att äta helt i mitt tillstånd kanske. Men orkade verkligen inte laga mat.. Hua

nä nu ska ja blunda lite tror ja.
Här kommer en bild på en av cheferna på ams suuuuupersöta lilla hundvalp som stog och kikade på mig när jag jobbade :)

Blev ingen bild för appen suger ju som vanligt......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0