Onsdag

Inne på sista jobbveckan nu, bara 2 dagar kvar sen får jag äntligen vila!
Har fått beviljat graviditetspenning nu äntligen!
Men nu är de krångel med inkomstuppgifter istället, fatta man ju...
Ja har skickat in som lönekontoret skickat hem till mig, underskrivet och med de uppgifter som krävs.
Men tydligen har dom begärt uppgifter ändå från lönekontoret och fått in nå skit som verkligen inte stämmer!? Måste vart nån jävla sommarjobbare som klantat till det rejält. Skrivit att ja jobbat i enbart 10 månader!? Eeeeh okej. Och försäkringskassan väljer såklart att gå efter det felaktiga så jag får mindre pengar.. Idioter
Jaja, sitter i telefonkö nu till dom så ja får reda ut de här, 22 min har ja väntat nu. Mobilen brinner väll upp snart :p

I helgen så åkte vi iaf ut till klubben på fredagen för lite solning, grymt skönt men Varmt! Fick lite färg iaf, tur de ;)
På lördagen sen blev det en spontantripp till Uppsala för att kika på en bil som mamma hittat. Så upp tidigt på morgonen och träffas på Gth och finputsa opeln lite ;p sen trängde vi ihop oss, jag Tobbe mamma och Stefan och brummade ner.
Blev såklart ingen bilaffär då dom bjöd på tooook för lite för opeln. Herregud liksom :p så de va ju synd på den bilresan :p men vi fick iaf en förjävla god middag på Buddys inne i Uppsala. Vi trodde vi åkte till ett hamburger buddys men hamnade på en irländsk pub. Godaste jag ätit på länge kan jag säga! Vi inhandlade också en golfbag i present till Kevin som fyllde år i måndags, så helt förgäves va i te resan. Men nu blir det till att lägga ut bilen på blocket till en billig peng så vi blir av med den nån gång.
Söndagen spenderades ute i mohed efter en sjujävla sovmorgon ;p
Är de finväder går de inte att vara hemma, man måste ju passa på vi som inte har semester ;p

Jobbat och slitit i veckan iaf, sjukt ont i kroppen nu. Tur de är över snart!
Har fikat med Emelie idag efter jobbet. Snackat lite skit då ;) blir väll mer till veckan tänker ja :)

Nu ska ja iväg och hämta syster och köpa hundmat. Sen åka och kolla till hästkräken om dom sköter sig ;p speciellt den lilla kräken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0