Hjärtesorg

Guuuud så dåligt jag måååååår. Och alla på jobbet är typ sjuk så jag har inte samvete att sjuka mig fast jag skulle behöva. Min hjärna är typ död, så min kropp fungerar inte heller. Blä
Men bara 3 jobbdagar kvar tills man får "vila". Det jag saknar är väll en sovmorgon. Minns inte när jag hade någon senast. Eller jo julafton men fick kliva upp tidigt ändå, för att det var Julafton haha. Men slapp hästarna då iaf ;p dom är inte jobbiga på nå vis, men det gör så mycket att få slippa vakna av ett alarm. Man sover så mycket mer avslappnat, iaf jag :p
Men men hellre ingen sovmorgon än inga hästar :)

Nu till rubriken. Fick ett mail som handlade om att köpa hästar från Nytorp. Fick en klump i magen :/ jag vill och vill och VILL!! Men kan ju inte :(
Får panik när jag tänker på att Steppen kan hamna precis vart som helst! Han borde ju vara hos mig. Men vi har inte plats och Inte råd att köpa någon häst. Hade vi haft ett jävla hus bara med eget stall så hade vi haft plats och Råd med en till häst. Men inte att Köpa..
Älskade Steppen <3 smslån??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0