Medvetslös

Är hur min dag kommer sluta känner jag.
Efter nästan en veckas sjukskrivning så måste man tillbaka till jobbet eftersom alla andra är sjuka, vad ovanligt föresten? Alla andra är Alltid sjuka?

Den här veckan har jag vart skitstressad över jobbet fast ja inte jobbat själv.
Sitter dom och planerar att sparka mig nu för att jag är så besvärlig och får hjärnskakning mitt när Alla andra är sjuka? Kommer de vara kaos på mina ställen när ja kommer tillbaka? Fattas det grejer, kommer ja få klagomål att de städats dåligt fast de inte är jag som gjort det dåligt?
Ja, sånna tankar. Och på det så har jag huvudvärk från helvetet som Inga värktabletter ens är i närheten att hjälpa mot, en nackvärk som sprider sig mer och mer, nu har ja ont i princip hela ryggen. Har inte kunnat sova ordentligt under dom här dagarna, eftersom nacken värker hur jag än ligger så går inte att slappna av..

Bara av att gå ut med Enzo gör mig yr och illamående :/
Hur Länge ska man behöva ha men av en hjärnskakning??
Kommer dö på jobbet idag ja, ja känner det i hela kroppen.
Gå från i princip noll ansträngning, men ändå må så in i helvete dåligt, och sen börja jobba, på ett krävande jobb. Det är tungt, stressigt och jag måste Stå/gå en Hel dag!

Kommer inte gå.. Skjut mig


Kommentarer
Postat av: Ida

hehe ja det är faktiskt rätt bra med allt just nu =) älskar alla djuren våra <3 skönt att vi lyckas träffa varandra rätt "ofta" ändå faktiskt. Saknar dig med. Jätte mycket! Kan du inte komma ner hit och hälsa på? :'{ <3<3

2013-03-04 @ 21:12:24
URL: http://www.luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0