Hej Tomten

En sån här vill ja ha i julklapp!


Såg den i Gävle på veromoda, är ju så jäkla snyggt med "häst" modet! 
Men tänkte att ja behöver väll inga mer jackor har ju så många, Tobbe tycker det också haha ;p 
Men faktiskt, så har ja ingen jacka som passar nu när de inte är så kallt men de är inte sommar heller. Typ peak jackan då men de är ju en skidjacka :p 
Lite tjatigt att typ gå och svettas i mina annars så fina vinterjackor :) 

Finns en nästan likadan på Ellos, som inte är dun, vilket ju faktiskt inte gör något. Men min sambo har sagt nej haha ;) så mitt hopp ligger hos tomten, om han nu finns. You never know ;) 


Vill ha ett par stövlar med, som ser ut som ridstövlar. Men dom är ju helt sjukt dyra! Flera jävla tusen haha. Så nja. Men de är så grymt snyggt! 
Har just nu bara mina svarta gamla kängor, dom funkar ibland men får ont av dom och inte är dom så snygga heller. Stackars mig ;) 

Men va iaf till Gävle och shoppade loss i söndags med mamma :) förutom en jacka och ett par ridstövlar så har ja iaf en hel del fina kläder att dra på mig nu så ja slipper ha samma jämt :) tackar älsklingen för den shoppingdagen som han bjöd på eftersom ja är sån bra mamma som tar hand om allt själv med hundar och hästar mm, love you <3 

Nu är lilleman vaken så nu ska vi åka till stallet :) sen ska ja röja här hemma är tanken, om han tillåter vill säga. Har inte gått så bra tidigare i veckan ;p 


Goungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0