De va den Julen

Nu är julen över med all sin stress! 
Men det blev en jättemysig första jul för Rex :)
Vi åkte ut till faster (min faster) mitt på dagen en snabbis på julafton och träffade den släkten, och sen snabba oss hem för att ha julmiddag med hela ligan här i stan. Vi va hemma hos oss och vi fick ihop en riktig brakmiddag och sen kom andra halvan av gänget hit så spelade vi spel och öppnade Rex julklappar ;p jag hade ju också fått julklappar hihi ;)
Sen på juldagen åkte vi hem till Tobbes föräldrar och firade jul med dom :) åt lite julmat, öppnade julklappar och spelade spel. Jättemysigt och vi fick så mycket fina saker både till oss själva och till Rex :)

Vi har haft ett gäng riktigt fina dagar nu när Tobbe är ledig, vi har tom vart till Gävle bara vi. Skulle röntga Delta och sen passade vi på att dra en valbo shopping med. Tobbe kom hem med ett par nya skor, dyyra skor men skitsnygga! Och jag fick mina nya på posten idag! Lycklig tjej

Igår så gjorde ja nått ja inte gjort på mycket länge. Jag åkte iväg och red lite häst :) de va Anna som sa att hon skulle iväg och träna och ja sa att ja vart avis, va kul att rida. Så ja fick komma och rida ja med :D 
Fick rida på hennes fina Dino i ridhuset, han är så sjukt stor! 1.78, Lussi är knappt 1.60 hon, lillfia :)
Vilken jäkla häst, höll på att dö redan i skritten för han va så mycket häst att jobba ihop, men så fin :) Anna bytte av mig mitt i så jag fick ta en paus, har fortfarande lite känningar i fogarna. Och va fint hon red honom :)
Va så himla kul att rida iaf, fick mig en liten ridlektion ja typ :) och kul med så stor här, Lussi har ju ponnysteg hon nästan :) 
Nu är jag jättesugen på att sätta igång henne, fick min motivation. Så ska börja med henne såfort mina fogar slutar värka. Kan knappt gå idag för tog ut mig lite väl hårt igår. Inte bra. Men är huvudet dumt får kroppen lida haha ;p

Nu är vi hemma i soffan efter lide handling och stall :) 
Jag har matat bebis och Tobbe jobbar i köket på våran finmiddag :) vi lyxar lite nu innan de nya åreted nya bättre vanor ;) vi ska försöka hålla det iaf. Ja ska ta tag i ridningen och Tobbe har börjar med fotbollen igen. Vi ska försöka gymma också :) skönt med mohedsgymmet ifall vi inte har barnvakt så kan vi bara ta med Rex de är ändå knappt nå folk där :) 
Så vi är lite taggade på de nya året nu, beach 2014! Sund och smal med randig röv haha ;p 


Rex första julkort :)


Min juloutfit :) 


En av Rex julklappar :) 



Dammade av mina snygga ridkläder haha 





Kommentarer
Postat av: Ida

Underbart söt!! Mitt hjärta smälter

2013-12-31 @ 08:51:23
URL: http://luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0