Torsdag

Snart helg! :D

Har snackat med försäkringskassan idag, och som vanligt blir man inte direkt glad av det..
Mina inkomsuppgifter som jag blivit informerad om Båda gångerna ja skickat in dom att dom var tillräckliga! Är tydligen inte det ändå. Dom behöver alltså mer info från min arbetsgivare... SUCK
Om dom kunde ha talat om det direkt då? Så jävla typiskt att dom väntar till man själv frågar tusen gånger innan man får den Infon. Hoppas för helvete att dom löser det nu. Dom skulle kontakta lönekontoret och sen återkomma till mig inom 2 dagar. Vi får väll se. Allt detta skulle ha vart klart för länge sen men ja, nä..
Jaja, inte mkt mer jag kan göra åt saken så är bara att vänta och hoppas på det bästa.

Är på väg ut med hundarna nu, har väntat på att det ska smälla klart i trappen bara. Efter ja tagit på skor på mig och koppel på hundarna så började det smälla hur mkt som helst. Och det var chineese people som fick varuleverans. Precis när jag ska ut, fatta man ju..
Så fick vänta till dom va klara eftersom de är liiite trångt att ta sig fram i trappen när dom håller på, för det första ställer dom upp sin dörr mitt i så inte ens jag kommer förbi haha. Alltså inte delta heller ;p
Men nu låter det som dom är klar så nu ska vi gå ut.

Sen ska ja damsuga lite, delta har lekt med sin tärning så det är hår överallt! Mysigt

Efter de ska jag med mamma till Hudik för vi ska hämta Swea hos veterinären. Lillstumpan har blivit opererad i munnen, samma bekymmer som
Enzo :p

Bio ikväll sen kanske? Om Tobbe orkar :) hade vart kul att gå på bio en sista gång innan vi kommer behöva barnvakt för att göra det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0