Onsdag

Kändes som de va onsdag igår, behöver jag säga va tråkigt ja har om dagarna haha ;p
Ljuspunkten är när Tobbe kommer hem från jobbet, synd bara att han är tröttare än mig och gärna bara gör ingenting ;)

Idag ska jag iaf på stan och fika med Emelie och världens sötaste lilla Alva :)
Skönt att komma ut lite ;p komma ur myskläderna ;)

Sen i em ska vi iväg och bygga hästhage igen... Dom betar ner allt så sjukt snabbt den här sommaren så vi måste bygga ut hagen typ 1 gång i veckan så dom får mer att äta. Så himla tjatigt :p jag är ju inte direkt i toppskick vad gäller styrka heller så gör inte så mkt nytta :p är rätt tungt att slita upp stolp och sen banka ner dom. tur mamma och Amanda finns, någon av dom är alltid med och hjälper till :)

Åååååh ja vill ha en bil! Men det är ju inte det lättaste att hitta "rätt" liksom.
Har krånglat med opeln också fast vi sålt den så verkar vi aldrig få slippa den.
Sjukt stressigt, jag blir stressad av det iaf. Sover dåligt och tom drömmer oroligt om sånt som har med bilar att göra. Inte kul :p vill bara glömma bilen och att dom nya ägaren ska vara nöjda, så vi kan koncentrera oss på vårt istället.
Försäkringskassan är ju också som en nagel i ögat.. Hur många månader ska det ta att registrera mina inkomstuppgifter liksom? Har skickat in samma uppgifter 3 ggr nu men dom verkar helt enkelt inte Kunna ta till sig dom?? Men det går bra att registrera nå jävla uppgifter som nån sommarjobbare skickat in utan att ja bett om de, och de uppgifterna är helt fel. Står att ja jobbat typ 10 månader bara, fast ja jobbat typ 1 1/2 år... Men självklart är det enklare att registrera sånt som gör att jag skulle få mindre ersättning än jag förtjänar.
Jävla pisskassa! Ringde och frågade varför mina uppgifter inte blivit registrerade som ja skickade in extra för 2 veckor sedan. Hon skulle skynda på ärendet, 2 dagar. Det har det nu gått och inget har hänt? Man blir så trött. Jag började ändå allt de här i MAJ! Det kallar jag att vara ute i God tid. Får väll ringa igen då... Är ju inte så himla segt att sitta i feta telefonkön för att sen inte ens få svar på de man vill, eller iaf få hjälp med problemet.. Blir nog inga syskon om de ska vara sånt här krångel Jämt.

Jaja, ska försöka släppa lite negativitet nu och pallra mig ut med hundarna. Hoppas ja slipper hundmöte och delta diaree.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0