Måndag

God morgon!
Eller där ljög ja, satt ju faktiskt och åt frukost kl 6 i morse med min kära sambo ;) men efter vi rastat hundarna och han åkt till jobbet så gick jag upp och la mig igen.
Det behövs verkligen dom där extra timmarna som ja lyckas få eftersom ja sover så dåligt på nätterna nu för tiden :p

Blev iaf Inge fotboll i fredags, Tobbe åkte ut till mohed för han var mer sugen på de, men inte jag ;) så tänkte att ja kunde åka med någon annan på fotbollen. Men nä ingen annan ville det heller haha så jag blev hemma. Men Emma och Viggo kom ut och hälsade på så jag fick en bra fredag kväll ändå :)
Lördagen spenderades i silvermercan mestadels, till och från Sthlm.
Vi följde med mamma och Stefan ner för dom skulle kolla på en bil, och vi tänkte kika på samma ställe om de fanns nån bil åt oss också.
Men bilen dom va ute efter hade sålts dagen innan, och vi hittade ingen bil som passade oss.
Hade velat kika på fler ställen men dom stänger ju kl 15 och vi va ute lite sent så vi han inte med helt enkelt. Så blir väll till att åka kommunalt till bb haha.
Stannade på Arlanda och åt mat innan hemfärd iaf, och jag va skitnervös över baciller haha. Man läser ju om alla som spyr i utlandet, och dom måste ju hem tillslut ;p men ja tror ja klarade mig ;)

Blev tjockismys på kvällen sen iaf med marängsviss :D namnam

Igår hade vi en riktig hemma dag, städade lite snabbt först sen såg vi film innan vi åkte ut till Andreas och Elin för att fira att Andreas fyllt år :)
En riktig latsöndag men de va fan den första på läääänge så det behövdes :) för tobbes del speciellt ;p

Nu är det ju som sagt ny jobbvecka, för dom som jobbar.
Jag och Enzo sitter hemma och trökar vi. Är Inge kul att vara hemma, och jag har ingen bil heller så tar mig ingenstans. Ja skulle vilja plocka svamp ja, men helst med sällskap. Och helst vill ja inte gå till en svampskog heller ;) jaja, ca 4 timmar kvar till Tobbe kommer hem! Wohoo

En jävligt gammal bild på oss, innan vi ens hade börjat dejta. Tänk att vi ändå gjorde de tillslut, trodde man väll aldrig. Och nu sitter vi här och ska bli föräldrar inom ett par veckor. Hur ska det gå ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0