Fredag

Ännu en fredag har anlänt!
Dom har ju blivit lite som milstolpar nu i väntans tider haha ;p
Är ju en fredag som vi är beräknad att bli föräldrar, inte för att de behöver bli så men ändå ;p

Igår så fick vi iaf bilen såld!! Äntligen.
Men man är ändå lite nervös, tänk om det blir nått fel på den så dom ångrar sig. Man vet ju aldrig med bilar trots att den va felfri när vi sålde den. Lite "skönhetsfel" bara men de såg dom ju själva, plus att vi sålde den rätt billigt pga just det med. Blir ju endel repor och sånt på en sån gammal bil.
Men men, hoppas den sköter sig haha.
Blev ju även så att vi skulle lösa den lilla skuld som va kvar på bilen direkt då vid köpet på banken. Men vilken osmart bankkille haha! Fattade typ ingenting, så jag blev ju såklart nervös över att skulden inte blev löst ordentligt och det är ju ett krav för att ägarbytet ska kunna gå igenom. Så idag har jag suttit och ringt finansbolaget, fått ett svar jag inte var nöjd med haha. Och sen mailat dom och sökt en massa info på internet om hur det går till. Men nu är det löst förhoppningsvis :)

Vi är ju i rätt stort behov av en ny bil, just nu har jag inte ens nån bil alls ;p
Och det är ju helgerna som man har tid att åka och kika på.
Så vi skulle behövt åkt denna helg men får se hur det blir med det, om det går att ordna. Nästa helg är ju mamma och Stefan borta, och helgen efter de kommer förhoppningsvis bebisen och om inte så är vi på klubben för KM och lyskväll :p så ja det är Brottom! Haha
Även att jag skulle behöva åka och vaccinera hundarna innan månaden är slut och det blir svårt utan bil. Hade kunnat gå dit om ja inte vore så himla handikappad. Men gör alldeles för ont att gå just nu.
Jaja, vi får se vad som händer.
Förhoppningsvis löser sig allt ;p

Har även suttit i kö till försäkringskassan idag om mina inkomstuppgifter som ingen brytt sig i att handlägga fast ja skickade in dom för 2 veckor sedan.
Tjejen ja pratade med suckade över att inget tagit tag i nått trots att ja skulle ha vart klar för läääänge sen.
Då förstår man att det inte är dom i kundtjänsten som kan rå för hur fan de blir med alla uppgifter, dom får bara sitta och ta all skit sen när man ringer och är förbannad för att ingen gör nått.
Hårt liv att jobba i kundtjänst, men man blir ju irriterad ändå ;p
Ja hon skulle iaf göra de lilla hon kunde och försöka skynda på ärendet så vi hoppas att nån tar tag i de där nu så man kan börja slappna av lite här.
Sover ju oroligt tack vare allt som tynger mig med bilar och pengar å så. Har ju ganska lätt för att stressa upp mig över saker som inte är som ja vill haha.

Sitter och inväntar min sambo nu iaf. Sen får vi se vad som händer ikväll om de blir fotboll i norrala eller wakeboardåkning. Ja röstar på fotboll ja men de får ju Tobbe bestämma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0