Onsdag

Veckans jobbigaste dag..
Förvandlades till veckans Näst jobbigaste dag. Fans inte tillräckligt med moppar så ja kunde göra klart alla mina 22 trapphus idag. Så i morgon har jag 8 trappor kvar när jag i vanliga fall är klar för dagen. Top Notch

Nu sitter jag i soffan och har precis ätit lunch, bättre sent än aldrig.
Vi skulle åka och slänga sopor från stallet men Mammsen verkar inte vilja svara i telefonen sin.
Så ja ska väll fortsätta sitta här och vänta på att hon ska höra av sig ;p

Ellen får roa mig medans. Dör när hon skickar ut folk och dom måste göra och säga de hon säger i deras dolda hörsnäckor. Haha folk tror ju dom är efterblivna ;p och själv sitter hon och skrattar så tårarna rinner bakom en tvskärm där hon ser allt ;p

Btw, mitt nya skal kom igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0