Onsdag

Åååååh död åt så här tidiga mornar!!
Sover knappt nätt på nätterna nån av oss heller så de va två zombies som lämnade köpmantorget för jobb i morse :p i morgon slipper jag kliva upp halv 6 iaf, tank god.

Igår var det en låååååång jävla dag. Slutade väll halv 4 och då åt jag inte ens lunch. Det känns ju kul när man börjar arbetsdagen kl 06.00... Men men
Efter jobbet så gick jag hem och hämtade Enzo och åkte till Gth för att fixa med annonsen på min lägenhet.
Tog lite längre tid än jag tänkt så med handling på det sen blev de inte mycket tid över till slappning innan de va dags att sova. Eller "sova" hehe. Vi gjorde ett tappert försök till det iaf :p

Men nuså ligger min lägenhet ute på Blocket. Lite separationsångest :,( hehe det är ju en väldigt mysig lägenhet :) hoppas vi hittar ett hus snart som vi får rusta så det blir lika fint som i min lägenhet! Är så tråkigt att bo här och inte få göra om som man vill. Fula tapeter, fult golv, fult kök, fult badrum... Så är det att hyra ;)

Jaja, får se om nån är sugen på min etta då. Nu är det dags stt fortsätta jobbdagen. Denna blir också låång :/


Kommentarer
Postat av: Ida

Vart ska kevan och Amanda flytta då?

2012-09-13 @ 10:24:31
URL: http://Busigabeerta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0