Torsdag

Hej och hå, tror de gick åt helvete med bloggen ;p
Men är inte redo att ge upp den riktigt än. Om appen vore bättre så skulle ja nog uppdatera mer. För går ju inte att skriva från datan heller, eller det går men sidan är ju så sjukt seeeg.

Är iaf sjuk, så sjuk att jag är hemma från jobbet tom. Hostar så jag nästan kräks, inte skitkul att jobba då.
Har fått hostmedicin med, men kom på att jag väger kanske inte fullt så mycket som en vuxen räknas göra, eftersom ett barn på 40 kg ska ta 3,5 ml och jag väger typ 53 hehe. 10 ml va nog lite häftigt då för fyfan i helvete vad illa jag mår. Slog till här i soffan efter typ 2 timmar. Blä
Blir aningens mindre mängd ikväll..

Har sambon min hemma just nu med, färdigjobbat för båda och vi har långhelg :) en väldigt speciell helg, iaf lördagen :D hoppas det blir som vi vill!

Hoppas min hosta lugnar ner sig bara, vill jobba på måndag igen har inte råd att vara hemma från jobbet ;p

Idag blir det jävligt lugnt iaf, sitta i soffan och hålla andan typ. Sen kika till mina hästar ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad händer på lördag?!

2012-10-04 @ 14:51:36
URL: http://Busigabeerta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0