Torsdag

God morgon!

Drömde inge obehaligt inatt, tror jag.. Men jag sov som en röv :P
Vaknade hela tiden, en gång trodde jag att dörren rörde sig med. Jag tyckte alltså att jag SÅG att dörren höll på att öppnas sakta sakta.
Hjärtklappning.com
Sen låg jag bara och tänkte på att, shit jag måååste somna nu. I morgon kommer Tobbe hem då slipper jag sova ensam. Men gick inte så bra att somna ändå för sen vaknade jag till och från hela tiden och slängde ett öga på den där jäkla dörren.
Sluta kolla på läskiga filmer kanske ?

Har iaf hällt i mig min shake nu, mätt och belåten ser jag lite på The voice innan det är dags att ge sig ut med Enzo och sen åka på jobb.
Kör halvdag idag och sen är det tvättning och städning som står på schemat. Eller först åker jag nog och handlar så det är gjort. 

åååh känner inte för att jobba idag, tröööööööött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0