Pitbull

Oh en sån dag.

Blev donkenlunch med mammsen och Amanda på gth. Men de är ju fint med dubbelhaka, eller ? ;)
Men blir så när man har mycket att göra, snabbmat.
Nu har dom åkt neråt landet dom också med husbilen. Bara jag och småttingarna kvar nu. Vi som jobbar och går i skolan åker på fredag istället.

Sitter och ser på Greys nu, och gud vilket jobbigt avsnitt. Orka att Hunt vart otrogen!
Klarar inte av otrohet, kan känna i hjärtat hur det själv skulle kännas. Kan få panikångest bara av att tänka på det.. Kommer garanterat drömma onda drömmar inatt haha. fy

Eller så drömmer jag om detta istället. FETTBRALÅT! och Pitbull, är han inte bara BÄST ?! helt ärligt han gör ju bara hur jävla bra musik som helst. grazy
Även videon är ju grym. Men in Black, mm. Längtar till den senaste filmen börjar på bio, ska lätt se den :)

Saknar min Snygging otroligt mycket idag. Är nog för att jag vet att vi inte kommer hinna ses så mkt till helgen..
Segt, men vi har en heeel helg att ta igen det på sen :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0