Onsdag

Då var det onsdag igen då, snart har halva veckan passerat.
Jäääävlar vad jag är trött idag alltså! Påsarna jag har under mina ögon kan man fan ta med sig till Coop och lägga matvaror i.....
Förstår inte riktigt vad som hände haha. Kanske sovit dåligt inatt. Vet iaf att jag drömde en riktigt skruvad dröm precis innan klockan ringde. Men de va ju bara då liksom, skumt. Tyckte ändå vi gick och la oss ganska tidigt, före 11.
Igår så blev de inge mer jobb än mina vanliga ställen. Men jag kände att dessa räckte ganska bra.
Är nå fel på min kropp, den orkar ingenting :P Värker i varenda steg och varenda rörelse jag gör med armarna eller ryggen. helt utmattad liksom :P
Igår efter jag ätit min matlåda så ringde pappsen och så åkte vi ut till Mohed för att kika på Tobbes Volvo som ingen människa i världens lyckats hitta nått fel på!
Den har ju vart inlämnad tusen ggr och de har bytt och bytt massa saker som inte ens framkallat detta fel, att den lägger av hela tiden och ibland inte startar. Så det har vart en dyr historia med den där jävla bilen.
Meeeeeen, så glider världens bästa pappa in och hittar felet typ direkt! Hur bra är inte det ?! :D
Nu startar den perfekt, all the time. :) Man ska Aldrig lämna bilen till en verkstad tydligen..
Neeeee, nu blir det jobbelijobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0