Onsdag

Gårdagen flööög förbi!
Jobbade hela dagen, ja det blev hela iaf om man räknade med min liiite långa lunch hehe ;)
kvart i 4 för att vara exakt, lämnade jag grejerna på kontoret och åkte vidare till Gth.
Efter en kisspaus där så åkte vi vidare till Pappsen på Volvo så han kunde byta de tre restrerande däcken på 740in :) När det var klart åkte jag hem och bytte om, sen drog jag och mammsen iväg i skogen med alla 4 hundarna på en timmes promenad bland stock och sten.
Man va ju inte Inaktiv den dagen om man säger så ;)
Resten av kvällen bestod utav matlagning, hårfärgning och Despan :) Bara 2 avsnitt kvar nu :((
Klev upp extra tidigt idag. Efter en hemsk natt! Jävla vilken jobbig dröm jag hade. Länge sen nu men ja säger bara att de är skönt att T kommer hem idag så jag får bli påmind om att drömmen Bara var en dröm ;P
Iaf, klev upp extra tidigt för att tvätta håret. Har ju sovit med inpackning inatt så håret får återhämta sig en aning efter färgningen. Idag är det bara Kappahl städ tror jag. Har inte hört nått annat än iaf, och även om jag vill ha mer timmar så tror jag att jag behöver vara ledig resten av dagen. Måste rulla in höbal före lunch, så hästarna inte bryter sig ut av hunger. Sola måste jag göra med mammsen innan dom åker till Skåneland. Handla, OCH städa hemma. Ser ut som ett fucking hellHole här... Men jag pallar verkligen inte städa hemma när jag städat hela dagen redan haha.
jäjä, såg en video på the voice nyss. OMG vilket ASS!
Förövrigt tycker jag låter är rätt schysst, men i min smak hade hon Inte speciellt snygg kropp. Inte röven iaf, den va helt enkelt för sagtig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0