Onsdag

Snaaaart har halva veckan passerat, alltså jobbveckan.
Otroligt skönt att ha passerat måndag och tisdag, de är de värsta dagarna sen ser man ljuset i tunneln ;P
Får se hur det går att jobba idag, måste nog ta med en vattenflaska att ha i städvagnen för igår höll jag seriöst på att kräkas... Fick sätta mig ner och andas lite, hatar verkligen att må illlaaaaaaaa.
Kan inte ens dricka de här måltidsersättning på morgonen nu :P Vänder sig i magen bara jag tänker på att äta nått just nu. Jävligt jobbigt faktiskt, ja fattar ju att jag mår dåligt på jobbet om jag inte äter nått men vafan gör man då?
Har knappt sovit inatt heller, kunde verkligen INTE somna! Kände mig inte ens trött liksom. Vafan hände då? Va ju trött heeela dagen, men när de blev dags att sova, Nepp..
Kollade på en hel film efter kl 11?! det brukar ja verkligen inte orka. Inte ens vara uppe till 11 liksom.
Jaja, dags att göra sig klar för jobb. Måste åka och hämta grejer innan jobbet också, så kan inte gå dom där långa 100 metrarna idag och slippa starta bilen haha :P

chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0