Go kväll

Efter en låång men inte speciellt givande dag är det dags att sova.

Har mått så jäkla illa idag, blir galen på det! Blä
Kan snart inte äta längre för allt typ äcklar mig. När jag tänker på hur något jag ätit smakar, så vänder det sig i magen :S är inte ens sugen på cola, eller päron.. Vatten är de enda ja inte mår illa vid tanken på stt förtära. Om de inte är ljummet vatten då, hua sjukt äckligt. Jaja, hoppas det är något som går över :å

Saknar mina hjärtan just nu, galet mycket. Är helt ensam i sängen :(
Men i morgon är båda här :D

Gonatt


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag saknar mitt hjärta jag också :{

2012-05-10 @ 15:04:38
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0