Fredag

Äntligen är den efterlängtade fredagen här!
Gårdagen var rätt härlig den med, men när man vet att man jobbat de sista timmarna innan man är ledig i två dagar då känns det kanoners! :)

Gårdagen bestod mest utav tvspelande och filmmys :)
En tripp till E-center och tacomiddag :)

I morse klev jag upp 6 för att åka och fixa stallet innan jobbet. Hem och kasta i mig lite yoghurt och byta om innan jobbet. Det var två seeega timmar idag, känner mig helt orkeslös i musklerna. Skakig liksom :P
Ska börja med shakesen igen nu när jag fått hem laktastabkletterna, men det har tagit emot lite eftersom den här känslan av illamående gör sig påmind när jag tänker på den där shaken. jaja, proteinan måste man ju få i sig på nå vis och inte genom vanlig föda för de har jag inte råd med haha.

Har slängt i första maskinerna med tvätt nu. Eller direkt jag kom hem så nu ska jag ner och plocka ut skiten och slänga in mer kläder. Skönt att få undan lite så man slipper fundera över det på söndag när vi kommer hem igen.

En glad nyhet föresten, Är att min kära Sambo nu är hemma på heltid! :)
Börjar jobba hemma på Måndag, så hejdå söndagsångest :D loveli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0