Torsdag

Godmorgon, eller ?

Det är iofs mitt på dagen nu, men ändå.
Haft en heeeelt underbar natt, eller inte.. Vaknade inatt av att jag mådde illa och hade sån jäkla huvudvärk. låg och vred och vände på mig utan att hitta nått bra sätt att ligga på. Efter några timmar så gick jag upp och kissade och och hämtade datasladden, eftersom batterit höll på att ta slut. Sen kollade jag på film tills det ljusnade ute och sen lyckades jag somna om en sväng.
Skapligt seg idag med andra ord. Orkar fan inte med de här nattvanorna längre, vaknar ofta på nätterna av att jag mår illa, och typ vill dricka vatten. Men kan fan inte dricka en droppe för de bara rinner rakt igenom och då måste jag gå uuuupp ur den varma sängen och gå på toa haha. Blöja kanske vore nått? :P

Hade tänkt tvätta idag, men va oooovaaaaanligt att tvättstugan är bokad idag. Och jag gillar att ha tiden efter fri med så jag kan gå över på två tider, eftersom som torkrummet är så cpstört och inte torkar som de ska.. Så får väll tvätta i helgen då när alla andra som bor här inte vill tvätta. Måste ärligt ha flyttat in nya eller nått för de har aldrig vart folk som använt tvättstugan förr, nästan inte iaf. De flesta har nog egna maskiner i lägenheterna. Önskar att jag med hade det..
Ska iaf röjja här hemma, är ju så otroligt grusigt i hallen. Jävla årstid.

Ikväll blir det seriekik iaf, the River. Sweet

Kommentarer
Postat av: Ida

the river? vad är det? Revenge ska jag se! woppppppooooooopopop!

2012-03-08 @ 14:52:41
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0