Tisdag

Gud va segt dagarna gåår.
Känns som det borde vara onsdag idag, men så är ju inte fallet tyvär..

Gick trögt att somna inatt, va ovanligt. Och vaknade tidigt, va ju stormvindar ute. Blir alltid så stressad av de, av nån anledning. Tänker på hästarna mkt, tänk om ett träd blåser över dom, eller om dom får frispel av att de blåser och springer igenom staketet eller nått. Men dom är inte lika blåskänslig som jag som tur är hehe.

Sitter och ser på Förhäxad nu, och försöker få i mig frukost. Men har såå ont i magen nu igen. Som jag har haft hela helgen men det släppte till söndagskväll men kom tillbaka nu på morgonen :p Tröttsamt.
Är väll stress som spökar antar jag.
Ska till gth sen, hade gärna gått dit. Men vet inte om de känns så lockande i det här vädret ?
Får se hur jag gör sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0