Sommar

Idag har Emma och Viggo vart här på besök :) Det var riktigt trevligt att få prata lite :)

Efter dom hade åkt så värmde jag lite mackor i ugnen som jag åt, i brist på annat ;P hehe
Mamma ringde några timmar senare och frågade om jag ville hänga med ut på E-center.
Skönt att komma ut lite så jag hängde med. Fick även en dricka av henne ;D Mums! Har längtat efter cola hela dagen lång. Så igentligen borde jag väll sluta hehe. Men det är min tröst mitt i all depp.

Sitter i soffan nu och bloggar lite, ifall ingen misstänkte det.
Kom att tänka på Sommaren. Satt och kikade igenom massa bilder tidigare, och herreguuuud vad jag saknar sommaren! Förre sommaren var så himla härlig, vi åkte på massa äventyr och hade mestadels fint väder :)

Hittade en bild som jag tycker är så härligt somrig! Längtar verkligen till Enskär när jag ser den. Våran lilla udde å baksidan ;D Underbart ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0