Seeeeeg

Gud vad seg dag de har vart. Värre än vanligt.. Jag är seg och trött, känner mig inte helt utvilad fast ja sovit rätt hyffsat inatt.

Jag vill ha ett joooobb, helst utbildning först då men det är ju inte bara att lösa det om man inte har möjlighet att flytta till Sthlm typ. Blää
Vissa dagar känns allt så jävla hopplöst, med bilar och allt annat som jobbar emot en. Om ja kunde få vår på riktigt då, och få hem min snygging på heltid. Det vore ett plus i kanten hehe.

Ser på vänner nu iaf, och väntar på att mamma ska komma och hämta mig så vi kan åka till stallet :p


Kommentarer
Postat av: Ida

hehe henne har jag haft i ett år i april :D och jag kommer nog bli ägare till henne snart! hihihi.

hahaha ja då får jag träffa han! Det är i alla fall nån gång ;} då måste jag gå ner lite i vikt om jag ska komma i en snygg klänning ;} <3

2012-03-05 @ 20:54:01
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0