Onsdag

Äntligen onsdag! Gillar faktiskt onsdagar, speciellt den här veckan och framåt. Eftersom det är Greys såklart ;) det är även fint med onsdagar eftersom då kan jag säga att i morgon kommer baby hem :)

Igår så han jag inte med den sär promenaden. Ärligt faktiskt haha. Mamma kom och hämtade mig och så hängde jag med henne och Nelly till Gävle för att köpa hockeybyxor. Trevlig avstickare från vardagen :)
Tog Alen direkt vi kom hem, därefter stallet. Sen kom Amanda hit och kikade på Despan med mig :) trevligt!

Idag ska vi iaf ta en promenad :) sen ska jag röja här hemma, kanske tvätta lite också :) ikväll är det dubbelavsnitt av Greys så då kommer hela ligan hit :)

Guud va nice med promenad sen, har ju så fett ansikte haha.


Kommentarer
Postat av: Ida

HAHA MEN ge dig ffs!!!!

2012-03-07 @ 10:34:41
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0